1. Arne Member

Ontevreden

Topic geplaatst op: 26-08-2021 om 10:06

Ik was gewend aand de scherpe prijzen en uitstekende service die jullie aanboden en was altijd heel tevreden van jullie diensten.

Een paar jaar later zijn jullie absoluut niet meer echt goedkoop te noemen en, verbeter me als ik verkeerd ben, kom ik steeds op een onwetende, slecht werkende bot uit.. ipv werknemers die je effectief helpen.

Aan het team van vroeger, waar zijn jullie??

Reageer
  2. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 27-08-2021 om 10:43

Helemaal mee eens,

Mijn .nl domeinnaam in 1 jaar verhoogd van 5,99 naar 9,99 (ex BTW), 67% stijging!
    En dit zonder enig bericht (of ik moet iets gemist hebben).

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Erik Member
    Reactie geplaatst op: 27-08-2021 om 13:33

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
    De klantenservice die we gewend waren is de afgelopen paar jaar ver teruggezakt.
    Heel erg jammer en reden om toch eens te gaan rondkijken. Meer betalen is nog tot daar, maar vervolgens ook een helpdesk/klantenservice die ver is teruggezakt :(

4. Mario Member
    Reactie geplaatst op: 29-08-2021 om 01:40

Iemand een goed alternatief gevonden?

5. Maarten Member
    Reactie geplaatst op: 31-08-2021 om 16:35

In december 2018 is mijn pakket van "Starterspakket" omgezet in "Brons". Ik ben toen in één keer van €12,05 per jaar naar €36,30 per jaar gegaan. Een stijging van meer dan 300%.

In de jaren daarvoor was de stijging jaarlijks zo'n 6 a 7%. Klein verschil.

Nu, krap drie jaar later, bericht gehad dat mijn "Brons" pakket weer wordt omgezet. Nu naar een "Start" pakket. En daarmee gaat de prijs naar €59.88. Een stijging van 60%.

Stond de vorige keer al op het punt over te gaan stappen. Nu kan ik het aan mijzelf niet meer verantwoorden om te blijven.
    Ik hou deze thread ook even in de gaten voor het geval iemand een goed alternatief meldt.

6. Henry Member
    Reactie geplaatst op: 31-08-2021 om 22:43

Ik ga van 5 euro per maand (zilver) naar 19,95 in het nieuwe voorstel (Max), dus 4x zoveel. Ik ga ergens anders heen...
    Top: kijk eens op https://cloud86.nl/

7. Rien Member
    Reactie geplaatst op: 06-09-2021 om 23:48

Een provider die zo met zijn klanten omgaat is de discussie niet eens waard.
    Het gaat me niet per se om de prijs, maar de minachting van dit bedrijf voor de klant is te erg.
    Kijk eens op https://www.vimexx.nl

8. Marcel Member
    Reactie geplaatst op: 08-09-2021 om 11:40

Eigenlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met Versio. De Helpdesk reageert altijd snel en kundig (naar mij toe). Jammer dat jullie indrukken inmiddels minder zijn.

9. Emiel Member
    Reactie geplaatst op: 22-09-2021 om 16:49

Ik trek de stekker uit zodra mijn 29 euro op portemonee op is.

Ik ben klant sinds 2016 en ik had de "One NL" pakket
    Nu is dat de "Start" pakket.

Voorheen kon ik onbeperkt email adressen hebben of althans was het niet beperkt tot een zielige 10 email adressen limiet zoals dat nu het geval is.

Voor hetzelfde geld dat ik nu hier betaal zal ik bij https://www.vimexx.nl/ meer krijgen.

10. Randy Member
    Reactie geplaatst op: 23-09-2021 om 22:21

Hallo,

Ik heb een iDeal betaling alang betaald in juni, ticket inschieten kan niet omdat ik geen 'Premium' member ben. Maar wel incasso doorberekening maar niet kunnen mailen en bellen?

Echt belachelijk, ik moet dus betalen om gehoplen te worden of twee keer de iDeal betalen.

11. Jack Member
    Reactie geplaatst op: 24-09-2021 om 10:48

Hallo wij hebben vorig jaar voor het webhosting pakket 70 euro betaald ik zie nu een factuur van 217 euro. Wat is er bij jullie aan de hand met deze krankzinnige prijsverhogingen. Wij hebben die niet contractueel afgesproken en gaan hiermee niet accoord.

Graag per omgaande een reactie

12. Joeri Member
    Reactie geplaatst op: 30-09-2021 om 08:55

Vorig jaar voor het webhosting pakket 35,34 euro betaald, voor dit jaar zie ik ineens 88,31 euro staan!! Dit is niet afgesproken en hiermee ga ik niet akkoord. Graag uw reactie.

13. Alexander Member
    Reactie geplaatst op: 14-10-2021 om 23:38

We zijn niet de enige

https://tweakers.net/nieuws/186286/versio-klanten-klagen-over-forse-prijsverhogingen-na-komst-van-nieuwe-pakketten.html

14. Marieke Member
    Reactie geplaatst op: 15-10-2021 om 14:19

In 2017 lid geworden van Versio voor 28,41 domeinnaam, webhosting en SSL certificaat, in 2018 werd dit 29,75 in 2019 60,48 in 2020 60,48 en voor 2021 101,47 echt idiote prijsverhogingen !!!!
    Je kunt geen telefonisch contact opnemen om te vragen hoe het zit en helaas betaal ik via automatische incasso en zit ik er nu weer een jaar aan vast.
    Nu maar vast opzoek gaan naar een nieuw webhostingbedrijf.

15. Alexander Member
    Reactie geplaatst op: 15-10-2021 om 20:40

Lees ook:
    https://slimmerverdienen.nl/versio-prijsverhoging/

16. Corné Member
    Reactie geplaatst op: 18-10-2021 om 11:20

Waarom is de telefonische support deze ochtend niet bereikbaar? Ik krijg doorlopend de melding 'nummer in gesprek'. Heb vervolgens een mail gestuurd (met terugbelverzoek) en daarop reactie ontvangen dat er een ticket is aangemaakt en het streven is binnen 24 uur op mijn mail te reageren...