1. Marion Member

Hoge System Load Average

Topic geplaatst op: 06-07-2012 om 13:22

Ik heb sinds 4 dagen een nieuwe VPS met het epert medium account die heb ik genomen omdat mijn vorige vps met starter mediumaccount elke keer een overload gaf nu heb ik het nieywe systeem een VPS expert medium account het Virtualization Type (Xen PV) nu krijg ik vandaag een bericht via admin dat ik een 5 minute load average heb Ik weet het niet meer nu maar dit is het bericht wat hij geeft ik zit trouwens op de Vpsnode05 :

This is an automated message notifying you that the 5 minute load average on your system is 10.76.
    This has exceeded the 10 threshold.

One Minute - 15.81
    Five Minutes - 10.76
    Fifteen Minutes - 6.18

En nu ben ik bang dat straks alles weer offline gaat als het aantal bezoekers op de website gaat stijgen

Weet iemand wat ik hier aan kan doen

Gr Marion

2. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 07-07-2012 om 10:19

Is dat een OpenVZ/Virtuozzo machine? Bij die laatste zie je wel vaker dat er geen swap is en is de load vaak de load van het gehele systeem. Ik heb het ook al vaak gehad. Versio zou hier toch iets aan moeten gaan doen vind ik, dit omdat ik op het forum hier lees dat er erg veel zijn met dat probleem.

Verder geef je wat weinig informatie zoals welke software je hebt erop staan, en hoeveel website,s en welke bevoorbeel Joomla ECT.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 07-07-2012 om 10:30

Het kan ook een cron of backup die op dit tijdstip uitgevoerd wordt, ik zou hier dus eerst even op zoeken.

Vond u dit antwoord nuttig?