1. Brent Member

Partnerprogramma niet meer bereikbaar

Topic geplaatst op: 15-06-2021 om 03:19

Het partner programma is plots zonder voorafgaande mededeling buiten werking gesteld. Bye bye partner inkomsten. Op de socials communiceert Versio "we zijn er mee bezig". Maar nergens vind je een concreet duidelijk antwoord. Noch ontving ik een mail of andere kennisgeving hiervan. Dit is uitermate onprofessioneel. Ik durf te wedden dat versio gewoon doelbewust dit heeft gedaan en het partner programma voor onbeperkt in tijd gaat deactiveren. Da's eigenlijk hetzelfde als beëindigen maar dan anders verwoord. Iemand enig idee wanneer er nu eens duidelijkheid kan geven?

2. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2021 om 09:28

Goedemorgen Brent,

Bedankt voor je bericht, helaas heb je de weddenschap dan verloren. Wij hebben het partner programma tijdelijk uitgeschakeld aangezien dit niet correct werkt met de nieuwe website. Hierdoor kwamen bestellingen die via een partner link besteld werden niet onder die partner te staan.

Bestaande klanten die je hebt aangebracht daarvoor zul je nog wel gewoon een uitkering van de partner verdiensten blijven ontvangen. Dit zal telkens in het saldo gestort worden waarna je het weer op kunt nemen.

We bouwen aan een nieuw klantenpaneel welke een betere integratie heeft met de nieuwe website, vanaf dat moment zal het partner programma ook weer beschikbaar zijn.

Mocht je verder nog vragen hebben, zou je dan even contact op willen nemen met support@versio.nl? We helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
    Milan - Versio

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Brent Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2021 om 11:12

Hey Versio,
    Bedankt voor de duidelijke reactie. Helemaal top :). Ik had die informatie via andere kanalen vernomen aangezien er hierover nergens op de website iets te vinden was. Hopelijk vinden anderen met dezelfde vraag/bemerking de weg naar deze post. Thanks voor de respons :).

Vond u dit antwoord nuttig?