1. bartdingen Member

Doorverwijzen naar Tumblr

Topic geplaatst op: 06-07-2012 om 09:38

Ik heb sinds vandaag een eigen domeinnaam. Ik heb (nog) geen eigen website en mijn domein zou ik dus door willen linken naar mijn Tumblr blog. Hoe kan ik dit doen?

Op dit moment ben ik nog een beetje een leek op dit gebied, maar ik wil het snel leren, zodat ik het voortaan zelf kan doen.

Dank alvast!

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-07-2012 om 11:16

Hoi bart,

Je kunt via je klanten paneel een redirection instellen, zet DNS beheer aan en klik vervolgens op 'maak redirection'. Succes!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. bartdingen Member
    Reactie geplaatst op: 06-07-2012 om 11:31

Bedankt Reshad, het werkt. Ik was daar al terecht gekomen, maar vergeten om op het groene vinkje te klikken. Op de iPad ziet dat er niet 'klikbaar' uit :)

4. Anne Van Beers Member
    Reactie geplaatst op: 16-05-2013 om 12:12

Hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem, maar bij mij blijft tumblr aangeven dat de cname niet klopt (als ik www.domein.nl doe)
    of mijn a-record (als ik domein.nl doe)..
    Ik heb zo'n re-direction geprobeerd maar ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe..

5. Anke Member
    Reactie geplaatst op: 16-05-2013 om 12:16

Hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem, maar bij mij blijft tumblr aangeven dat de cname niet klopt (als ik www.domein.nl doe)
    of mijn a-record (als ik domein.nl doe)..
    Ik heb zo'n re-direction geprobeerd maar ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe..

6. Jurgen Fassbender Member
    Reactie geplaatst op: 01-06-2013 om 10:00

Hallo allemaal,

Ik ben ook een leek maar het is uiteindelijk vrij simpel ben ik achter gekomen.

Ga naar klantenpaneel en log in -> klik op vergrootglas achter je domeinnaam --> nameservers/dns -> dns beheren -> daarna vervang je alle 'values' achter 'type A' met deze value: 66.6.44.4. Wel steeds even opslaan met het groene vinkje. Tot slot vink je bij de instellingen in je Tumblr even op 'use a custom domain name' en daarna werkt het binnen een seconde.

7. Esperanza Geronima Denswil Member
    Reactie geplaatst op: 04-09-2013 om 16:52

Hallo ik kan het ook niet vinden , is het onder uw domeinnamen?

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-09-2013 om 19:22

Hallo, je kan dit vinden bij uw domeinnamen -> overzicht -> vergrootglas achter domein -> Nameservers/DNS -> DNS beheren.