1. Corne Member

Max 10 emails verdeeld over alle domeine

Topic geplaatst op: 26-05-2021 om 14:22

Sinds vandaag kan ik plotseling nog maar 10 emails aanmaken verdeeld over alle domeinen gekoppeld aan mijn hosting pakket. Dit was altijd onbeperkt!

Waarom dit soort arbitraire restricties gezien het toevoegen / verwijderen van accounts totaal geen invloed heeft op de onderliggende infrastructuur?

Sinds wanneer zijn de voorwaarde van het pakket gewijzigd gezien ik recent een brons pakket heb aangeschaft, het lijkt me niet dat de voorwaarde / dienst die geleverd wordt plots gewijzigd kan worden voor het afgenomen pakket komt te vervallen.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-06-2021 om 11:51

Hallo Corne, dit komt door het overzetten van de hosting pakketten naar onze nieuwe specificaties. Echter heb je als bestaande klant recht om de oude limieten te behouden qua aantal te hosten domeinen en aan te maken e-mail adressen. Je mag even contact opnemen via support@versio.nl om dit recht te zetten voor jouw hosting pakket.

De oude hosting pakketten worden uitgefaseerd en vervangen door hosting pakketten met nieuwe specificaties en tarieven: https://www.versio.nl/webhosting .

Je zou hier normaal een e-mail over hebben moeten ontvangen een maand voor de verlengdatum.

Vond u dit antwoord nuttig?