1. Alexander Member

Terugstorten Online portemonnee

Topic geplaatst op: 01-05-2021 om 12:41

Waarom moet het meer dan 3 weken duren voordat ik het geld van mijn online portemonnee krijg teruggestort. En waarom word ik als ik daarom een ticket voor aanmaak afgescheept en zelfs bijna afgesnauwd?

Hebben meer klanten daar problemen mee?

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-05-2021 om 15:42

Hallo, Het kan 3 à 4 weken duren momenteel voor de geldopnames verwerkt worden door onze administratie. Dit moet allemaal handmatig nagekeken en verwerkt worden.

Wanneer automatische incasso wordt gebruikt in het klantenpaneel kan dit nog iets langer duren om misbruik te voorkomen met gestorneerde bedragen.

Er wordt binnen Versio wel nagekeken of dit naar de toekomst toe sneller verwerkt kan worden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alexander Member
    Reactie geplaatst op: 02-05-2021 om 12:03

Moet dat écht zó lang duren? Toen ik het stortte stond het er op dezelfde dag op.

Mijn automatische incasso staat ui.

Het is een van de redenen waarom ik met jullie stop. Het is leuk en aardig om je prijzen buitenproportioneel te verhogen onder het mom van 'verbeteringen' maar als er 'binnen Versio wel nagekeken wordt of dit naar de -toekomst- sneller verwerkt kan worden. dan denk ik dat de volgorde verkeerd is.

Evenwel vriendelijks

4. Alexander Member
    Reactie geplaatst op: 07-05-2021 om 10:25

4 weken zijn voorbij (sinds 10-4) en ik heb nog stééds mijn eigen geld niet terug :(

5. Freerk Member
    Reactie geplaatst op: 08-05-2021 om 12:52

Het tegoed in de wallet storten jullie dat automatisch terug of vereist dat nog actie van mijn kant?

6. Alexander Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2021 om 13:56

Freerk:
    Mijn ervaring: daar moet je om zeuren. Het heeft 4 weken geduurd eer ik het terug had.

7. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-05-2021 om 14:11

Goedemiddag,

Het uitbetalen van je online saldo kun je via het klantenpaneel indienen, hiervoor ga je in het menu naar Financieel en vervolgens klik je op 'Uw portemonnee '. Onder je saldo staat vervolgens de optie 'opnemen'. Mocht je deze optie niet zien, neem dan even contact op.

Op het moment dat je een opname verzoek doet, dan kan het even duren voordat dit weer op de rekening staat, dit is gemiddeld 3 weken.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker