1. John Member

Blokkering van domein

Topic geplaatst op: 02-03-2021 om 21:09

Om 11.27 uur krijg ik via email een melding dat een domein in mijn reselleraccount geblokkeerd is.
    Ik heb de hele middag en avond gevraagd om een reactie om het domein te deblokkeren.
    Er is om 15.14 uur een melding gedaan of ik op de hoogte ben van het versturen van spam of er is een nieuwsbrief verstuurd, waarop ik direct een respons op verstuur..............helaas ........aan de zijde van Versio is het weer doodstil..........

Nu is het 21.06 uur en Versio heeft het domein nog steeds geblokkeerd en geen reactie gegeven.

Wat valt me dit toch zwaar tegen.........

Ik weet dat ik maar een "kleine jongen" ben met maar 33 domeinnamen in het reseller account, maar dat is nog steeds geen reden om mij in de kou te laten staan.
    Ik betaal toch altijd mijn rekeningen op tijd????

2. John Member
    Reactie geplaatst op: 02-03-2021 om 21:44

Nog mooier als we de FAQ lezen van Versio:

"Versio zal áltijd, zonder uitzondering, de klant proberen te bellen in een dergelijk geval. Indien de klant telefonisch onbereikbaar is, zal er vanuit Versio een e-mail verstuurd worden naar de klant. U kunt reageren op deze e-mail om het probleem op te lossen."

Nou......ze mogen mij vertellen met welk telefoonnummer ze hebben gebeld.........

en makkelijk gezegd als er niet eens een reactie komt op de email

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-03-2021 om 02:57

Hallo John, het beste is om dit even te laten nakijken via support@versio.nl. Er wordt niet meer telefonisch contact opgenomen wanneer een hosting account spam aan het verzenden is, enkel via een support ticket. Dat moet nagekeken worden in de FAQ. Door drukte kan het momenteel langer duren voor je reactie ontvangt.

Vond u dit antwoord nuttig?