1. Jolanda Member

Aanpassen website

Topic geplaatst op: 10-01-2021 om 12:50

Het lukt mij niet meer om mijn eigen website aan te passen. Dit is wel echt noodzakelijk aangezien er iets op staat waar ik veel vragen over krijg wat ik er echt af wil hebben.
    Sitebuilder is helemaal veranderd en in de handleiding is alleen nog "de oude sitebuilder" instructie te vinden, maar die ken is wel, alleen ziet alles er anders uit en kan ik nergens meer bij..
    Ik hoop dat jullie snel een oplossing kunnen bieden.

Ook een vragenlijst die ik eerder op de site had en even offline heb gehaald kan ik nergens meer vinden.

Reageer
  2. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2021 om 19:49

Zodra je ingelogd bent verschijnt er links onder het SitePad logo een menu. Halfverwegen zit er er mogelijkheid om dit linker menu te openen of te sluiten.

Als je in het linker menu Pages aanklikt kan je daarna klikken op All Pages. Dan zou je al je web pages moeten zien. Wanneer je een bepaalde web pagina niet kan vinden kan je een willekeurige web pagina open. Na het laden kan je links in de blauwe menu balk een drop down menu zien. Als je die open klikt kan je vervolgens alle web pagina's inclusief gelijke name vinden (zoals meerdere versies van New Page).

Veel succes,
    MicroDrie

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jolanda Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2021 om 18:27

Ik kan nergens het sitepad logo vinden. Ik voel me echt heel dom.

Wat frustrerend, ik ging al kijken of ik niet bij een verkeerd forum mijn vraag gesteld had maar mijn website is echt via sitebuilder van Versio..

Ik hoop op hulp

Bedankt alvast

4. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2021 om 21:17

Jolanda goed dat je zo slim bent om hier de vraag te stellen.

Je logt in via je web site. Stel dat die https://mijndomain.com is, dan tik je https://mijndomain.com/login in.

Dan moet je een rekenvraag goed beantwoorden binnen niet al te lange tijd. Als je te lang gewacht heb moet je de pagina opnieuw opvragen anders wordt het als een foute inlog poging gezien. Bij de derde inlog poging moet je 15 minuten wachten. Bij de volgende verkeerde reeks is dat 24 uur..

Bij een goede inlog poging verschijnt de melding: An email has been sent with the Login URL

Je krijgt dan een email op het door jouw opgegeven email adres. In dat emailtje staat een link waarop je moet klikken.

Na het inloggen staat er soms dat je je licentie moet invoeren. De licentiecode staat op dezelfde pagina even kopiëren en plakken en op de groene button klikken.

Je bent dan in het hoofdmenu met links het menu met pages. klik daarop om al je gemaakte pages te zien.

Dat is alles, veel succes.
    MicroDrie