1. Guy Member

Template wijzigen

Topic geplaatst op: 16-12-2020 om 16:49

hallo,
    in de online help van sitebuilder spreekt men over "click template picker", maar dit vind ik nergens terug. De handleiding lijkt niet meer helemaal up to date te zijn lijkt mij...
    Iemand een idee?
    bedankt alvast!

2. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 16-12-2020 om 20:09

Je gebruik de naam 'Sitebuilder'. Als je het hebt of het programma 'SitePad', dan zijn er twee verschillende versies editors. Ik heb over 'SitePad' gelezen dat mensen die een andere template kozen, vervolgens geconfronteerd werden dat ze alle ingevoerde web pages kwijt waren. 'SitePad' gebruikers kunnen daarin tegen wel de onderliggende widgets van alle beschikbare templates in hun web page opnemen. Hierbij verander je alleen een web pages en blijven de andere bestaande webpages onaangeroerd. Wat wil je precies bereiken?

MicroDrie

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Guy Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2020 om 11:13

Dag Elly,
    ik heb het over Sitebuilder van Versio, welke ik zou willen gebruiken om een eenvoudige site op te zetten. Ik kreeg intussen antwoord van het Versio support team.

"De sitebuilder heeft inmiddels een nieuwe versie waarbij maar 1 template geleverd word. De template picker bestaat dan ook niet meer bij de sitebuilder."

Dit antwoord is voldoende duidelijk, hoe dan ook, bedankt voor jou inbreng.

4. Maria Member
    Reactie geplaatst op: 06-02-2021 om 19:24

Oh, wat jammer is dat... ik wilde juist met een nieuwe template starten!