1. Constantin Member

Website heel traag

Topic geplaatst op: 13-12-2020 om 12:33

Hallo Allemaal,

Mijn website is sinds een aantal uurtjes super traag , zonder dat er iets aan aangepast is.

Weet iemand wat de oplossing zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.

Reageer
  2. Roland Member
    Reactie geplaatst op: 19-12-2020 om 01:03

Probeer de cache een keer te wissen en kijk ook even na of er ergens updates nodig zijn?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Andre Member
    Reactie geplaatst op: 20-12-2020 om 21:52

Bij mij zelfde; alles supertraaaaaaaggggg. Ticket ingeschoten. Nu maar wachten...

4. Roland Member
    Reactie geplaatst op: 22-12-2020 om 23:31

Bij pagespeed van Google kun je precies zien wat de oorzaak is dat de website vertraagd
    https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=nl

5. Erik Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2020 om 14:55

Hier ook traag laden van sites die normaal gesproken probleemloos laden.

6. Guido Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2020 om 18:23

Hier gaat ook de wordpress site supertraag .

7. Jordan Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2021 om 02:55

Het is kennelijk heel normaal bij versio, zit zelf hier en daar te kijken waar ik eventueel alles naartoe kan verhuizen. Support is 0, website's laad extreem traag tot gewoon niet en als je er om vraagt hoe dat kan is het niet hun probleem. Geloof me, dit is afgelopen 2 jaar alleen maar erger geworden, eerste jaar dat ik hier zat was perfect, maar daarna van kwaad tot erger! Het is maar omdat het even moet...

8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-01-2021 om 09:01

Goedemorgen,

Op het moment dat je website traag is, dan wil ik vragen om even contact op te nemen via support@versio.nl. Zo kunnen wij kijken of het op server niveau mogelijk is om wat aanpassingen te doen.

@jordan ik zie geen ticket van je in ons systeem naar voren komen over een website wat traag is. Wel een ticket waarbij je website naar Google verwees i.v.m. dat je je a-record naar 8.8.8.8 had verwezen. Graag zien wij ook een ticket van je over een website wat eventueel traag zou zijn.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - supportmedewerker