1. Sebastian Member

Teveel betaald voor niet gekregen domein

Topic geplaatst op: 09-12-2020 om 23:25

wat een oplichting,

Ik wou een .be domeinnaam bestellen die nog beschikbaar was.
    Eerst wordt er reclame gemaakt dat dit slechts 0.99 euro zou kosten.
    Een beetje later blijkt dat 5.99 te zijn, maar in de afrekening staat 10.99.

De domein naam registratie mislukt vervolgens (was nochtans beschikbaar) en ik krijg 5.99 terug. Maw, ik heb 4 euro voor niets betaald?!

Ik heb deze ondertussen bij transip geregistreerd, en zal alles naar daar verhuizen. Oplichters.

Dit stond op de betaalpagina en is ook effectief aangerekend van mijn online portefeuille:
    https://www.dropbox.com/s/hvlcqsrpdcdblyz/Screenshot%20from%202020-12-09%2019-24-06.png?dl=0

Reageer
  2. Iris Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2021 om 13:43

Ik kom hetzelfde tegen. Waarom is het aangegeven bedrag meer dan verdrievoudigd eenmaal in het winkelmandje en waarom zie je dan het kostenoverzicht desondanks niet de totaalprijs incl BTW? En waarom is de prijs nog eens een stuk hoger wanneer ik wil afrekenen (misschien nu wel incl BTW).en zie ik dit niet voordat ik afreken?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-01-2021 om 17:04

Hallo, dit komt meestal voor wanneer men bij stap 2 van de bestelling de Anonieme houder laat staan bij WHOIS configureren in plaats van jouw eigen houder in te stellen. Je mag even contact opnemen via support@versio.nl om dit te laten nakijken/corrigeren.

Vond u dit antwoord nuttig?