1. Hendrik Member

Webwinkel

Topic geplaatst op: 02-12-2020 om 20:04

Hallo ik heb een webwinkel nederlandstalig nu heb ik de pagina ook in het engels gemaakt maar die verschijnt zonder webwinkel .
    Ik kan de webwinkel ook niet dupliceren naar de engels talige versie .
    Iemand een oplossing ??
    Enige wat ik kan bedenken is link op de engelstalige zetten naar de webwinkel en daar alles in twee talen op te zetten maar dat is geen fraaie oplossing
    groet henk

2. Hendrik Member
    Reactie geplaatst op: 02-12-2020 om 20:30

Zie al dat webstore er wel is maar gaat naar de nederlandstalige en alles daar in het nederlands hoe krijg ik daar engelse versie van voor de engelstalige kant van de website

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 04-12-2020 om 20:50

Ik zou verwachten dat je een home pagina maakt waarin je eerst vraagt of je in het Nederlands of Engels verder wilt gaan naar de Nederlandse of Engelse home page, vanuit de Nederlandse home page kan je vervolgens naar de Nederlandse web pages en van uit de Engelse home page kan je naar de Engelse web pages gaan.

Alleen zal je op iedere web page een eigen Engels of Nederlands menu moeten zetten.

MicroDrie

4. Hendrik Member
    Reactie geplaatst op: 05-12-2020 om 21:14

Ja leek mij ook maar webwinkel word niet gecreeerd als je de engelstalige versie maakt en klikt door naar de nederlands talige webwinkel,
    kan ook geen codes toevoegen in script of iets veranderen van de webshop

5. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 16-12-2020 om 09:51

In principe geldt "Sky is the limiet" maar elke oplossing heeft een prijs. Als je één twee talige pagina maakt, dan wordt de laadtijd van die oplossing ook veel langer. Dat wil je je gebruikers niet aandoen.

Ik denk dat de meest praktische oplossing van een twee talige website om geen gebruik te maken van de standaard menu oplossing van het SitePad Menu. De prijs hiervan is dat je zelf een Nederlandstalig of Engelstalig menu in de header van elke Nederlandstalige of Engelstalig web page op te nemen. De prijs hiervan is dat het onderhoud van je website wat lastiger wordt om met het Nederlandstalige en Engelstalige webpage dezelfde boodschap uit te dragen.

MicroDrie.

6. Carlton Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2021 om 11:20

Alleen u moet op elke webpagina een eigen Engels of Nederlands menu plaatsen. https://forpc.onl/snaptube-for-pc/ https://jfi.cam/jiofilocalhtml/