1. Lissa Member

Domeinnaam werkt niet

Topic geplaatst op: 25-11-2020 om 13:23

Ik heb nu Wordpress, maar mijn domeinnaam werkt niet. Weten jullie wat ik moet doen? Ik krijg reed dezelfde melding server adres niet gevonden... Ben ondertussen ten einde raad.

Reageer
  2. Riley Member
    Reactie geplaatst op: 25-11-2020 om 19:48

Hier ook dezelfde probleem. Ik heb de site op Gtmetrix getest en hij geeft aan "Analysis Error
    An error occurred fetching the page: read timeout"

Er is iets aan de hand met de server? Ik zie ook geen bezoekers in Google analiticus. De site gaat wel open maar reageerd heeel langzaam.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Als ik probeer een bericht naar jullie te sturen krijg ik ook een error te zien. Er staat: Kan niet versturen. Zijn jullie offline?

Mvgr,
    Riley

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-11-2020 om 20:10

Hallo, het beste is om even contact op te nemen via support@versio.nl om dit te laten nakijken.

4. Anja Member
    Reactie geplaatst op: 26-11-2020 om 07:31

Mijn website is ook onbereikbaar, de domeinnaam werkt niet en ook de admin link via het klantenpaneel is ontoegankelijk. Helaas is er nu niemand van support aanwezig. Dit is niet fijn! Maar ja... Het zal wel een storing zijn, laten we hopen dat die heel erg snel wordt opgelost, want down time is altijd een slechte zaak. Ik vertrouw erop dat support snel met een oplossing komt. Want zo te zien ben ik niet de enige.

5. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-11-2020 om 11:17

Dag Anja,

Bedankt voor je bericht! Er zijn geen storingen mocht dat wel het geval zijn dan vind je dat altijd terug op onze status pagina: https://www.versio.nl/status

In dit geval was je IP geblokkeerd, ik heb je gedeblokkeerd en je ticket beantwoord. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geholpen heb, mocht je toch nog vragen hebben zou je die dan kunnen stellen in een reactie op het ticket dat je aangemaakt hebt?

Met vriendelijke groet,
    Milan - Versio

6. Suzanne Member
    Reactie geplaatst op: 15-01-2021 om 16:02

Hallo,
    Ik probeer via mijn account mijn wachtwoord te wijzigen tevergeefs.
    Is er een andere mogelijkheid om dit te doen?