1. Wanda Member

Adres gegevens klanten

Topic geplaatst op: 24-11-2020 om 11:04

Kan ik ergens het formulier aanpassen op sitebuilder waarop de klant de gegevens achterlaat na een aankoop?
    Hierop wordt alleen de naam gevraagd, hierdoor mis ik nog al eens de achternaam.
    Ik heb het ooit ergens gezien, maar kan het nergens meer terug vinden

Reageer
  2. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 02-12-2020 om 10:12

Wanda als je de Widget Contact Form op de bladzijde geplaatst heb, kan je in het linker menu onder het input field met de knop "Add new Input Field" velden toevoegen.

Vergeet niet om onder Label bij "Input Field Name" de variabele naam te zetten. Je dus minimaal twee velden moeten hebben met een "Input Field Name" als bijvoorbeeld "VoorNaam" en "AchterNaam". Deze worden in het verzonden emailtje vermeld met de, door de gebruiker ingevoerde tekst.

Met het aanzetten van de optie "Required Label" moet de gebruiker iets neerzetten in het invoer veld.

Veel succes,
    MicroDrie

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wanda Member
    Reactie geplaatst op: 13-12-2020 om 15:06

Ik heb geen Widget geplaatst. Het gaat via de webshop en ik denk via mollie pay. Weet dat ik het ergens heb gezien, maar kan het niet meer terug vinden.
    Bij de bestelling vult helaas niet iedereen alle gegevens goed in.

4. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 16-12-2020 om 09:29

Op je bankafschrift kan je vinden wie het geld naar je verstuurd hebt. Als het een banktransactie is geweest via Molly, dan ligt het meer voor de hand om daar de vraag te stellen. Misschien gebruikt je webshop een verouderde plugin in je webshop. Molly is denk toch de meest aangewezen partij om je zoektocht te beginnen.