1. Wanda Member

Productpagina toevoegen

Topic geplaatst op: 09-11-2020 om 04:02

Is het mogelijk om extra product pagina's toe te voegen? Of in de navigatie onder producten sub menu's te maken. Zodat de klant niet meteen alle producten ziet, maar een keuze kan maken?
    Nu kan ik alleen categorieen toevoegen maar alle producten zijn in eerste instantie zichtbaar.

Ook vroeg ik mij af of ik de volgorde van de producten kan wijzigen. Nu is staat alles op volgorde van invoeren.

2. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 16-11-2020 om 11:20

Je kunt extra web pagina's op de volgende manier aan het menu toevoegen.
    1) Ga daarvoor naar de optie 'Menus'.
    2) Hier kan je de extra web pagina toevoegen, waardoor het onderaan het menu wordt toegevoegd.
    3) Vervolgens kan je de web page verslepen onder de menu web pagina waar je het als a sub menu item wilt opnemen.
    4) Sleep het blokje met de extra web pagina iets naar rechts om het van een menu item naar een menu sub item om te zetten.
    5) Sla het menu op
    6) Herlaadt een web page van je site. Het menu wordt weergegeven met de naar beneden gerichte pijl om aan te geven dat er sub menu items zijn.

Je kunt ook een bepaalde plaats in een web pagina in het menu opnemen door het plaatsen van de Anchor widget in een web page (b.v. MyWebPage) . Vul het ID in (b.v. IDmyAnchor). Open vervolgens de optie 'Custom Links'. Vul bij de url uw domainnaam in:
    https://<MyDomain>/<.MyWebPage>#<IDmyAnchor>. Vervang <tekst> inclusief <> tekens door uw gegevens in het invoer veld url. Vul de Link text die als sub menu item zal worden weergegeven. klik op 'Add to menu' en plaats de sub item op de juiste plaats.

Veel succes,
    MicroDrie

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wanda Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2020 om 10:51

Dank je, ga ermee aan de slag

4. Remco Member
    Reactie geplaatst op: 04-02-2021 om 17:24

Ik worstel met een vergelijkbaar probleem. En helaas kom ik met dit antwoord niet uit.
    Het lukt mij om meerdere product pagina's toe te voegen (Ik maak een duplicaat aan). En ik kan de layout van de dulicate aanpassen maar niet de categorie van de winkel.
    Het laat altijd alle winkel inhoud zien.
    Ik zou graag in het menu de optie hebben om naar een pagina te gaan waar er een pré selectie is gemaakt.
    dus ik heb als voorbeeld, categorie: "glas, keramiek, hout". en dan voor iedere categorie een eigen pagina in het menu.
    kan iemand mij op het juiste spoor zetten?

Wel erg jammer dat we niet de optie hebben om hier afbeeldingen te plaatsen

5. Evelien Member
    Reactie geplaatst op: 13-04-2021 om 21:43

Toch een dit onderwerp weer aansnijden....Jullie hebben het over productpagina's, maar niet binnen de webwinkel denk ik? Waar zoek ik nog naar verbeteringen en dat inderdaad niet alles bij elkaar staat. In de FAQ staat niet veel bruikbaars zo ver ik kon zien.
    Moet er niet aan denken als je kleding zou verkopen, dan wordt het heel onoverzichtelijk....
    Dank voor de hulp alvast!