1. Bart Member

SitePad ervaringen

Topic geplaatst op: 07-10-2020 om 16:31

Ik heb een website gebouwd in Sitebuilder, maar ik kom wat functionaliteit tekort: fotogalerij, wachtwoord beveiligde pagina's en html code kunnen bekijken om op te schonen onder ander.

Nu ben ik aan het kijken voor een andere website editor en mijn vraag is: Hebben jullie ervaringen met SitePad? deze staat in de te installeren toepassingen en ziet er qua functionaliteit uitgebreider uit. Maar voordat ik me ermee bezig ga houden ben ik benieuwd naar beoordelingen van anderen.

Reageer
  2. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 13-10-2020 om 20:57

Ik ben zeer recent begonnen om voor Elly de website te bouwen met sitepad. In eerste instantie leek het een sleep en laat los oplossing voor een gebruiker met weinig HTML kennis. .De prijs voor sleep en laat los oplossing is, dat je geen vrijheid hebt om de daarvoor benodigde HTML/CSS code aan te passen. Maaaarrr... Sitepad biedt de gevorderde HTML ontwerper diverse mogelijkheden om eigen HTML en CSS code toe te voegen. Ik ben nog aan het uitzoeken of dat ook lukt met Java code.

Wat je vragen betreft:
    Met de fotogrid widget kan je 1 to 10 kolommen breed en het aantal foto's instellen.

Ik heb geen standaard widget gezien om de toegang tot een web page met een paswoord te beveiligen. Misschien dat je zelf een stukje HTML code daarvoor kunt schrijven.

Wat HTML code bekijken, dat kan alleen voor de code die jezelf toevoegt

Vond u dit antwoord nuttig?