1. Johan Member

Pagina met beveiliging (paswoord) ?

Topic geplaatst op: 12-09-2020 om 20:12

Hallo,
    Kan er mij iemand vertellen of het mogelijk is in Sitebuilder een webpagina aan te maken met een paswoordbeveiliging zodat alleen wie het paswoord kent toegang heeft ? Ik ben een starter met Sitebuilder en heb die mogelijkheid nog niet gevonden. Of moet ik uitkijken naar een andere web-editor ?
    Dank voor uw reactie.
    Johan

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-09-2020 om 22:09

Hallo Johan, deze optie is niet voorzien in onze Sitebuilder. Op een hosting pakket met Wordpress zou je dit wel kunnen uitwerken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Johan Member
    Reactie geplaatst op: 13-09-2020 om 10:21

Dag Fabien,
    Dank voor uw snel antwoord. Kun je mij ook laten weten wat dat dan moet kosten ? En kan ik de reeds deels gemaakte site converteren naar Wordpress ?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-09-2020 om 12:08

Hallo Johan, je kan opteren voor een Brons pakket, de eerste 3 maanden aan het tarief van 0,50 euro excl. BTW per maand, de overige maanden kost het pakket 2,50 euro excl. BTW per maand: https://www.versio.nl/webhosting . Een website converteren is zo niet mogelijk, je zal de website dan opnieuw moeten bouwen op het hosting pakket. Tenzij je enkel de nodige pagina's aanmaakt op de hosting en hiernaartoe linkt vanuit de Sitebuilder. Je kan ons voor support ook benaderen via support@versio.nl .