Ik heb geen toegang meer tot mijn account, wat moet ik doen?

Heb je geen toegang meer tot het Versio klantenpaneel omdat je je wachtwoord bent vergeten? Heb je daarnaast ook geen toegang meer tot het e-mailadres waarmee je bij ons bent geregistreerd? Wij kunnen je helpen de toegang tot je account te herstellen. Hieronder lees je wat je hiervoor moet doen.

Wat moet ik doen?

Stuur ons een e-mail naar support@versio.nl. Vermeld in deze e-mail om welk account het gaat. Daarnaast hebben wij een aantal documenten nodig:

  • Particulier account: Stuur ons een kopie van je ID-bewijs. Het ID-bewijs mag niet verlopen zijn.
  • Zakelijk account: Stuur ons een kopie van je ID-bewijs en een kopie van je KvK of KBO-uittreksel. Is je bedrijf gevestigd in een ander land? Stuur dan een bewijs mee waaruit blijkt dat je mag handelen namens de desbetreffende onderneming. Je ID-bewijs mag niet verlopen zijn. Het bedrijfsuittreksel mag niet ouder dan 3 maanden zijn.

Nadat wij bovenstaande informatie hebben ontvangen gaan we aan de slag om de toegang tot jouw account te herstellen.

Bekijk ook
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Bekijk ook
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Zo ben je altijd als eerste op de hoogte
Heeft dit artikel je geholpen?