Heb jij een vraag, opmerking of klacht voor ons? We helpen je graag verder. In dit artikel leggen we je uit hoe je in contact kunt komen met ons supportteam.
Hoeveel kennis of ervaring je ook hebt, iedereen heeft wel eens een vraag. Om zelf achter het antwoord te komen, kun je een kijkje nemen in onze uitgebreide knowledge base. Hier vind je handleidingen, productuitleg en andere handige informatie.
Bovendien kun je op de chatfunctie rechts onderin je scherm klikken. Onze Versiobot geeft je relevante artikelen waar het antwoord op jouw vraag waarschijnlijk in staat, of de bot stuurt je vraag door naar één van onze supportmedewerkers.
Zit het antwoord op jouw vraag er niet tussen of kom je er niet uit? Je kunt hier contact opnemen met ons supportteam. We behandelen jouw ticket zo snel mogelijk.
Klanttevredenheid staat bij ons voorop. We doen er alles aan om jou zo goed mogelijk te ondersteunen. Helaas kan het gebeuren dat je toch niet geheel tevreden bent. In dat geval kun je uiteraard contact opnemen met ons supportteam, zodat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.
Je kunt hier onze contactgegevens vinden.
Ons supportteam zal vervolgens contact met je opnemen. Binnen drie werkdagen zul je een reactie van ons ontvangen.